luni, 17 noiembrie 2014

Adevaratul personaj principal al alegerilor prezidentiale



tâlcuire patriarhală

de Marius Iordachioaia
 părintele patriarh a tâlcuit pilda Bunului Samarinean
ca pentru un popor de crestini surdo-muţi:

L-a dat jos pe Bunul Samarinean
de pe măgar şi l-a urcat
pe Victor Ponta...

apoi
l-a dat jos pe Victor Ponta
şi l-a urcat pe Klaus Iohannis...

tot ce am înţeles din această tâlcuire
este că adevăratul personaj principal al pildei
ar fi

măgarul...


scrisoare către Bunul Samarinean

de Marius Iordachioaia
Bunule Samarinean,
când mai vii pe la noi?
ne-ai lăsat în han
şi am ajuns în şanţ...
hangiul
renovează clădirea şi spune
că banii trimişi de tine
nu mai sunt de ajuns...
aşa că s-a înţeles cu tâlharii
să mă scoată iar la marginea
Europei
şi să mă închirieze oricărui cetăţean civilizat
care vrea să bată şi să dezbrace legal
un copil amărât...

Bunule Samarinean
mi-e frig şi mă doare totul...
Tu când mai vii pe la noi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu